Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Telefoniste-receptioniste 17 - 24 uur vacature

Overig Eindhoven 176 keren bekeken
Vacature omschrijving

Jij staat bezoekers en medewerkers correct te woord, vervult daarbij de rol van gastvrouw bij de bezoekers van de organisatie. Je bedient de telefooncentrale én “filtert” hierbij binnenkomende gesprekken naar personen binnen de organisatie. Je opent en sorteert de binnenkomende post. Registreert prijswijzigingen op basis van offertes en biedt diverse administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de afdeling sales. Tevens zorg je voor bestellingen van kantoorartikelen en kantine benodigdheden.

Onze opdrachtgever beidt een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng en verdere ontwikkeling binnen een  gezonde, internationaal opererende, sociale en ambitieuze organisatie welke continu actief is met het verkennen en het verleggen van de grens van de technische mogelijkheden.

Tevens biedt onze opdrachtgever een marktconform pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met ruimte voor ontwikkeling en groei.

Jij hebt een afgeronde MBO niveau 4, kennis van MS Office en je bent bekend met het bedienen van een telefooncentrale. Je bent zorgvuldig, communicatief vaardig en een teamplayer. Daarnaast ben jij discreet ingesteld én accuraat. Je hebt aantoonbare werkervaring en kennis van de Engelse en/of Duitse taal. Het betreft een functie voor 2 dagen per week, op donderdag en vrijdag en 1x per 4 weken op maandagochtend. Vanzelfsprekend ben jij bereid om extra te werken bij vakanties en / of verlof.