Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Teamleider Logistiek 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 93 keren bekeken
Vacature omschrijving

Werken bij één van de leidende diagnostische centra in Nederland. Dat wil jij toch ook? Bij Diagnostiek voor U staan een klantgerichte, persoonlijke benadering, kwaliteit en innovatie centraal. In een informele werksfeer, waarbij alle medewerkers voor elkaar klaar staan, krijg jij alle mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en door te groeien.

Vanwege de splitsing van onze afdeling F&L in de teams Facilitair en Logistiek, zoeken wij voor het onderdeel Logistiek, een energieke

Teamleider Logistiek
36 uur per week, Eindhoven
 

Zo ziet de afdeling eruit

Geen dag is het zelfde binnen de afdeling Facilitair & Logistiek. De klantvraag staat voor ons centraal en onze klanten bestaan uit kleine én grote externe medische organisaties, veelal in de regio, en uit onze interne klanten verdeeld over meer dan 100 locaties. De afdeling wordt verdeeld over de teams Facilitair (servicedesk, gebouwenbeheer, vastgoed, catering en post) met  10 medewerkers en Logistiek (medische transporten en de ontvangst, uitgifte en het voorraadbeheer van al onze producten) met ongeveer 20 medewerkers.

 

Dit zijn je taken

We zoeken een enthousiaste teamleider die kennis van logistiek en leidinggevende vaardigheden combineert. Je geeft leiding aan de medewerkers van Transport en Magazijn en zorgt ervoor dat zij een optimale dienstverlening kunnen leveren. Dat doe je door het aansturen, coachen en begeleiden van de medewerkers.De ontwikkeling van de medewerkers en het vormen van een hecht team zijn hierbij belangrijk. Je bewaakt de kwaliteit, efficiëntie en effectiviteit van de werkzaamheden. Je signaleert verbetermogelijkheden en werkt deze proactief uit tot verbetervoorstellen. Je werkt hierbij nauw samen met de Teamleider Facilitair en Manager Facilitair & Logistiek.

Naast de leidinggevende taken lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling en aan het ontwikkelen van (nieuwe) dienstverlening. Je werkt daarbij samen met collega’s van andere afdelingen.

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Tenminste 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende;
  • Uitgebreide kennis van logistiek, bij voorkeur hands-on ervaring;
  • Leidinggeven, omgevingssensitiviteit, veranderingsbereidheid, procesmatig denken en probleemoplossend vermogen zijn belangrijke competenties;
  • Heeft oog voor de verschillende belangen van de partijen waarmee hij/zij te maken heeft en bewust van de politieke kanten hiervan;
  • Je beschikt over goede contactuele en communicatieve vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel.Weet je medewerkers te enthousiasmeren en te inspireren;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren. Je bent proactief en flexibel ingesteld;
  • Je weet de belangen van de organisatie goed te vertegenwoordigen in je externe logistieke contacten met dienstverleners en relaties;
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag is vereist en dient te worden aangevraagd en/of overlegd.


Organisatiecontext

  • Legt verantwoording af aan de Manager Facilitair & Logistiek;
  • Geeft leiding aan medewerkers van Transport en Magazijn;
  • Participeert in organisatiebrede projecten als deelnemer of projectleider.

 

Dit mag je van ons verwachten

  • Inschaling vindt plaats conform FWG 3.0 salarisschaal 55 van de CAO-Ziekenhuizen.
  • Voldoende ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
  • Ergonomische- en open werkplekken/kantoortuinen
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Prettige werksfeer


Heb je een vraag over deze vacature?
Wessel Visser, manager Facilitair & Logistiek staat je graag te woord. Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 06-15623975


Enthousiast?
Je motivatiebrief en curriculum vitae ontvangen we graag vóór 19 juli 2019. Je kunt deze mailen naar werk@diagnostiekvooru.nl.