Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Servicedesk Medewerker 33 - 40+ uur vacature

ICT Son en Breugel 545 keren bekeken
Vacature omschrijving

Van Loon Son, onderdeel van Van Loon Group en gevestigd op Ekkersrijt, is een mooie combinatie van het traditionele familiebedrijf met de moderne technieken van nu. We zijn uitgegroeid naar een professioneel en internationaal actief vleesbedrijf. Onze klanten bevinden zich in het A-segment van de markt en samen met ca. 2000 collega’s werken we dagelijks aan kwalitatief hoogwaardige vleesproducten. Vanuit 9 locaties in Nederland heeft Van Loon Group een leidende positie op de Nederlandse retailmarkt en daar zijn we trots op! We zijn een no-nonsense bedrijf met een sterke klantfocus en grote innovatiekracht. Met onze kernwaarden: 100% klantfocus, duurzaam ondernemen, de kracht van het familiebedrijf en ‘keep it simple’, bedienen we dagelijks onze klanten die ook op het hoogste kwaliteitsniveau in de markt opereren. De locatie in Son is in gebruik genomen in 2017 en gebouwd volgens de modernste normen qua duurzaamheid. Voor de gehele Van Loon Group zoeken we een:

Servicedesk Medewerker

De Functie

Als Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het adequaat oppakken en oplossen van de binnenkomende verzoeken, vragen en storingen volgens de ITIl Methode. De verzoeken komen binnen en worden geregistreerd in het systeem TOPdesk. Dit doe je zodanig dat de geautomatiseerde processen binnen de organisatie storingsvrij verlopen en de interne support afspraken met de gebruikersorganisatie behaald worden. Verder bestaan je taken uit:

  • Registreren van de binnenkomende incidenten in het ticket systeem.
  • On site of remote oplossen van eerstelijns incidenten met betrekking tot de werkplek, software of randapparatuur.
  • IT gebruikers voorzien informatie en advies; beantwoorden van gebruikersvragen.
  • Installatie, onderhoud en optimalisatie van hardware.
  • Dagelijks monitoring van de IT omgeving en verstoringen proactief oppakken en beleggen binnen de afdeling bij een externe leverancier.
  • Bewaken van de deadlines van de tickets zodanig dat de interen support afspraken met de gebruikersorganisatie gehaald worden.

Je profiel

Wij zoeken een zelfstandige en proactieve Servicedesk Medewerker. Je bent servicegericht en een echte teamplayer. Verder ben je in bezit van een MBO diploma in de richting van ICT en heb je inzicht in bedrijfsprocessen.

Jij en van Loon Group

Wij bieden je een uitdagende baan binnen een groeiende, professionele organisatie. Van Loon kent een prima salaris, uitstekende secundaire voorwaarden en professionele maar informele werkomgeving.