Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Medewerker Servicedesk Facilitair & Logistiek 0 - 8 uur vacature

Logistiek Eindhoven 46 keren bekeken
Vacature omschrijving

Werken bij één van de leidende diagnostische centra in Nederland. Dat wil jij toch ook? Bij Diagnostiek voor U staan een klantgerichte, persoonlijke benadering, kwaliteit en innovatie centraal. In een informele werksfeer, waarbij alle medewerkers voor elkaar klaar staan, krijg jij alle mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en door te groeien.

Vanwege uitbreiding van onze servicedesk zoeken wij een klantgerichte


Medewerker
Servicedesk Facilitair & Logistiek
36 uur per week, Eindhoven

 

Zo ziet de afdeling eruit

De afdeling Facilitair en Logistiek (F&L) levert diensten op het gebied van facilitaire ondersteuning zoals gebouwenbeheer en -services, huisvesting en vastgoed, catering en postverwerking maar ook logistieke diensten zoals een regionaal netwerk van medische transportdiensten en de aan- en afvoer en het complete voorraadbeheer van ons centrale magazijn. De afdeling levert deze diensten aan alle bedrijfsonderdelen van Diagnostiek voor U en aan externe partijen in de branche. De servicedesk is onderdeel van F&L, waar ruim 30 medewerkers werkzaam zijn. Als medewerker Servicedesk F&L ben je het gezicht en eerste aanspreekpunt van de afdeling. Je bent de spin in het web en verbind vragen van zowel collega’s, interne en externe klanten aan de diensten en werkzaamheden binnen de afdeling.
 

Dit zijn je taken

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt bij vragen
  • Verwerken van alle inkomende meldingen (klachten, wensen, informatievragen en storingen), in TopDesk
  • Beheren van TopDesk (o.a. classificeren van meldingen, bewaken van doorlooptijden en informeren  van de klant over de status van de melding)
  • Beheren van toegangscontrole waaronder toegangspassen en sleutels
  • Deelnemen aan het BHV team
  • Contacten onderhouden met leveranciers
  • Bijdrage leveren aan de transportplanning
  • Dagelijks voorkomende werkzaamheden (waaronder het verhelpen van kleine verstoringen en het uitvoeren van kleine reparaties)
  • Participeren in afdelings- of organisatiebrede projectwerkgroepen


Wat verwachten wij van jou?

  • MBO+ werk- en denkniveau op facilitair gebied
  • 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis en vaardigheden van Microsoft Office, met name Excel, Word en Outlook
  • Kennis van TopDesk  of van een soortgelijk Facilitair Management Informatie Systeem
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, klantgericht, nauwkeurig en collegiaal
  • Initiatiefrijk, oplossingsgericht en flexibel
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag is vereist en dient te worden aangevraagd en/of overlegd vóór indiensttreding

 

Dit mag je van ons verwachten

  • Inschaling vindt plaats conform FWG 3.0 salarisschaal 40 van de CAO-Ziekenhuizen.
  • Ergonomische- en open werkplekken/kantoortuinen
  • Enthousiaste personeelsvereniging/activiteitencommissie
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Goed bereikbaar, ook met openbaar vervoer


Heb je een vraag over deze vacature?
Tom van den Oord, Teamleider Facilitair & Logistiek staat je graag te woord. Je kunt hem tot 22 juli bereiken op telefoonnummer 040 – 21 41 356. Vanaf 23 juli kun je Ingrid Spuijbroek benaderen op telefoonnummer 040 – 21 41 356.


Enthousiast?
Je motivatiebrief en curriculum vitae ontvangen we graag vóór 5 augustus 2019. Je kunt deze mailen naar werk@diagnostiekvooru.nl. De eerste gesprekken vinden plaats op 15 augustus 2019.