Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Medewerker Project & Service Centrum 25 - 32 uur vacature

Administratie Best 215 keren bekeken
Vacature omschrijving

Ons Project & Service Centrum is het eerste aanspreekpunt voor zowel onze klanten als interne organisatie.

Dit vertaalt zich in de volgende werkzaamheden:

  • Het zorg dragen van de administratieve processen, zoals personeels- en financiële administratie en de administratie omtrent services en diensten;
  • Het toezien op een snelle, adequate en correcte afhandeling van klantvragen;
  • Het invoeren van nieuwe medewerkers van de vestiging in de benodigde systemen en het verstrekken van tijdregistratie passen;
  • Het beheren en inkopen van kantoorartikelen en overige artikelen ten behoeve van de vestiging;
  • Het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de vestiging, waaronder postverwerking, etc.

 

Het motto van HORNBACH is ‘er is altijd iets te doen’. Deze uiting zit in het DNA van onze organisatie en van onze medewerkers.

 

Wat wij van jou verwachten:

  • Je hebt enige werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur enige administratieve ervaring;
  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Zelfstandig en accuraat kunnen werken, stressbestendig, representatief, flexibel en klantvriendelijk;
  • Je hebt goede beheersing van het Microsoft Office pakket, SAP en Atoss;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse taal en bij voorkeur ook van de Duitse taal;
  • Je hebt affiniteit met de doe-het-zelf branche;
  • Je bent parttime (32 uur per week) flexibel inzetbaar binnen onze openingstijden (ook in de avonden en de weekenden).