Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Medewerk(st)er Business Operations 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 1085 keren bekeken
Vacature omschrijving

VacatureBusinessOperations.jpg

Standplaats Eindhoven, fulltime functie

Binnen de afdeling Business Operations werkt iedereen met zijn of haar eigen taken. Dit is een back-office functie waarbij je met name contact hebt met de interne collega. Op dit moment zijn we op zoek naar collega's voor de orderverwerking, collega's die ons licentiedesk komen versterken en collega's die zich gaan bezig houden met de inkoop en claims vanuit onze vendoren.  

Wat ga je als Medewerker Business Operations doen? 

  • Je bewaakt de kwaliteit en consistentie van data,
  • Je bewaakt factuur- en prijsverschillen, prijsprotectie en manco’s via de tussenrekeningen,
  • Je voert herwaarderingen uit en bewaakt de tussenrekeningen en zet daar waar nodig claims uit richting vendor,
  • Je stelt diverse intern- en extern benodigde rapportages voor bovenstaande punten op,
  • Je regelt promotionele acties in,
  • Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en toepassen van controlemomenten en rapporteert de waargenomen afwijkingen,
  • Je ondersteunt wanneer nodig het gehele Business Operations team. Je kijkt kritisch naar je eigen werkzaamheden en denkt mee aan de verbetering hier van.

Vereisten

Wat neem je nog meer mee? 

  • Vereiste: minimaal MBO+ niveau, bij voorkeur een opleiding binnen het financiële domein, 
  • Je hebt een sterkte affiniteit met data en getallen, 
  • Je hebt een boekhoudkundig inzicht, 
  • Je hebt een aantoonbare ervaring met een ERP systeem en goede tot uitstekende kennis van Excel, 
  • Je bent betrokken bij de organisatie, je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, • Je overziet gevolgen van acties en houdt hier rekening mee, zowel intern als extern, 
  • Je signaleert (nieuwe) situaties waarin procedures en voorschriften niet in voorzien en legt deze voor aan je collega’s.

Wat mag je naast deze gave baan nog meer van ons verwachten?

  • Een afwisselende positie in een leuk en dynamisch team, met volop mogelijkheden om te groeien en te ontwikkelen,
  • Een marktconform salaris aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. een solide pensioenregeling),
  • Een aantrekkelijke korting op onze producten, een collectieve (zorg)verzekering en een studieregeling;
  • 25 vakantiedagen + 3 ADV dagen + een mogelijkheid tot het opbouwen van 3 extra verlofdagen (bij een fulltime contract),
  • Elke dag lekker vers fruit op de afdeling (en af en toe iets anders, want successen vieren we samen!),
  • Gebruik maken van onze game-room met pool-biljart, fitness, darts, race-simulatoren en andere high-end gadgets,
  • Omdat wij de balans tussen werk en privé belangrijk vinden geven wij de voorkeur aan een kandidaat die niet elke dag uren in de file hoeft te staan maar lekker op tijd thuis kan zijn!
  • Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG). De kosten daarvan mag je bij Copaco declareren.

Hebben we je nieuwsgierig gemaakt?
Dan hebben we alvast een eerste stap in de goede richting gezet, jij bent nu aan zet! Stel je aan ons voor en kom met Copaco kennismaken. Je zult verrast zijn wat je in deze leuke functie allemaal bij ons kunt gaan doen. Solliciteren kan makkelijk via de onderstaande knop "Reageer op deze functie". Wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Recruitment, Ike Erades, Senior Corporate Recruiter, +31 40 2306272 of mail naar recruitment@copaco.com