Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Logistiek administratief medewerker 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 400 keren bekeken
Vacature omschrijving

Ben jij communicatief vaardig, zelfstandig en analytisch ingesteld? Heb jij daarnaast ook al ervaring als logistiek administratief medewerker? Dan is dit dé administratieve functie voor jou!

In deze afwisselende functie ben je verantwoordelijk voor voorraadbeheer en dus sta je in contact met magazijn medewerkers, de productverantwoordelijke en de commerciële afdeling. Vandaar dat goede communicatie van belang is!

Overige taken

  • Je verwerkt voorraadverschillen met een ERP systeem;
  • Je draagt zorg voor de tijdige en juiste verwerking van de voorraad;
  • Je verstrekt meldingen en rapportages aan belanghebbenden.
  • Je zoekt de voorraadverschillen uit waardoor je de financiële gevolgen beperkt.


Functie wensen

  • Een sterk gemotiveerde collega met een MBO+ administratief opleidingsniveau;
  • Affiniteit met de logistiek;
  • Goede communicatieve eigenschappen;
  • Een klant- en resultaatgerichte instelling en een accurate werkwijze;
  • Analytische eigenschappen;
  • Een flexibele en stressbestendige persoonlijkheid;
  • Bereid om 1 of 2 zaterdagen te werken.


Werktijden: 7:00 – 15:30 of 8:00 – 16:30 (roulerend)

Wat kan het bedrijf bieden?

  • Een fulltime functie in een sociaal, dynamisch en groeiend bedrijf met ca 250 medewerkers;
  • Doorgroeimogelijkheden naar een hogere functie;
  • Het volgen van cursussen en/of trainingen om zo nog beter te worden in jouw vakgebied;
  • Zit je niet op je plek? Dan zijn er genoeg andere mogelijkheden op een andere afdeling;
  • Een goed salaris op basis van ervaring en capaciteiten;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 25 vakantiedagen en toeslagen voor overuren 135% en voor de zaterdag 140%);
  • Uitzicht op een vast dienstverband.


Standplaats: Omgeving Eindhoven