Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Logistiek administratief medewerker bedrijfsbureau (in- en uitgaande goederen) 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 611 keren bekeken
Vacature omschrijving

Als logistiek administratief medewerker bedrijfsbureau ben je verantwoordelijk voor het goed functioneren van het bedrijfsbureau. Dit omvat veelal logistiek administratieve werkzaamheden die met het dagelijks functioneren van de organisatie gemoeid zijn, en alle daaraan verbonden zaken.
De voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
 Het ontvangen van leveranciers en verladers evenals het toewijzen van de laad en losplaats
 Binnen en vertrokken melden van zendingen
 Controle van afgetekende raaplijsten, indien nodig correcties doorvoeren
 Printen, verwerken en controleren van vrachtdocumenten van de te ontvangen en uitgaande zendingen
 Controle op openstaande inkooporders evenals communicatie met commercie aangaande niet ontvangen inkopen
 In- en uitgaande zendingen op juistheid van emballage controleren
 Beheer mail-box
 Ontvangst van douane en KCB t.b.v. afwikkeling begeleidende documenten
 Archiveren van vrachtbrieven, douane documentatie en laad/loslijsten

Wat zoeken we?
Je hebt een administratieve opleiding op MBO+ niveau afgerond
 Je hebt ervaring met logistiek administratieve werkzaamheden
 Je hebt ervaring met het verwerken van diverse vrachtdocumenten
 Je hebt Kennis van de Duitse taal (pré)
 Je bent accuraat, flexibel en zelfstandig
 Je bent stressbestendig

Wat bieden wij?
 Onze opdrachtgever biedt de juiste kandidaat een veelzijdige functie binnen een dynamisch en sterk groeiend familiebedrijf
 Er is ruimte voor eigen inbreng en een heldere en collegiale werksfeer
 Marktconform salarisniveau passend bij ervaring en achtergrond
 Fulltime baan op basis van 40 uur per week
 Verschoven diensten per week van 07:00 uur t/m 15:30 uur of van 12:30 uur t/m 21:00+uur
 Roulerend zaterdagen van 07:00 uur t/m 15:30 uur (c.a. 1 a 2 zaterdagen per maand)