Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Inside Support Engineer 33 - 40+ uur vacature

ICT Eindhoven 1219 keren bekeken
Vacature omschrijving

“Let’s keep IT simple”
Skool is een dienstverlenend bedrijf. Onze core-business is het inrichten, onderhouden en beheren van de ICT-omgevingen op basisscholen. Dat doen we met bestaande ICT-oplossingen en -platformen waarvoor we vernieuwende en onderwijsversterkende oplossingen bedenken en creëren. Door het toevoegen van deze oplossingen dragen we iedere dag actief bij aan de continu veranderende wereld van het onderwijs. Bij Skool maken we lesgeven én leren met ICT écht mogelijk. Ongeacht locatie, device of platform. Dat doen we voor onze scholen in Nederland, Duitsland, België en St. Maarten en dat doen we wellicht met jou!

We per direct op zoek naar:

Inside support engineer     (fulltime/40 uur per week)

Waar kom je te werken?
Alle medewerkers van Skool hebben talent. Talent bezit iedere medewerker op zijn of haar eigen manier. Talent die ons op meerdere fronten in staat stelt om innovatie te creëren, oplossingen te implementeren en de maximale klantbelevering te realiseren. Dat doen we samen. Zolang het ons en de klanten maar inspireert en het leidt tot grotere ideeën, innovatie en klanttevredenheid. Ben jij met je unieke talent een aanvulling voor onze organisatie dan verwelkomen we je graag binnen ons bedrijf.  We nodigen jou uit om deze kans te pakken en ons van jouw talent te overtuigen.


Jouw ervaringen
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van alle binnenkomende ICT vragen van klanten, intern incidenten genoemd. Deze incidenten komen telefonisch en middels ons registratiesysteem binnen. Ondanks dat jij je weg in de besturingssystemen Microsoft en Google en in het bijzonder de Office365, Azure, Intune, G-Suite en Google Classroom kunt vinden is het niet erg dat er ook voor jou nog geheimen zijn. Je hart gaat sneller kloppen wanneer klanten jouw om hulp vragen. Van firewalls tot wifi omgevingen. Je wilt daarbij de klant zo snel mogelijk helpen en de juiste service ervaring bieden. De servicedesk is het kloppend hart van onze service afdeling.


Daarnaast vragen wij:

  • Je functioneert op HBO werk en denkniveau, verkregen door werkervaring. Daarnaast heb je minimaal een MBO- niveau 4 diploma in bezit;
  • Je werkervaring is ICT gerelateerd en in ieder geval gericht op beheer en ondersteuning van bovengenoemde componenten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal zowel in spraak als in schrift.
  • Je bent klant en oplossingsgericht, klantvriendelijk en je raakt niet in paniek van een wachtrij.


Wij bieden jou:

  • Een contract voor bepaalde tijd van 7 maanden. Als we je aannemen gaan we samen kijken of we elkaar en jij in het bijzonder je nieuwe baan meer dan leuk vindt. Daarna volgt bij wederzijds vertrouwen een contract voor onbepaalde tijd.  
  • Reiskostenvergoeding.
  • Naast hard werken vinden we tijd voor jezelf ook belangrijk. Daarom krijg je van ons minimaal 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband.
  • Via Fisc Free stimuleren we sporten naast je werk. Je kunt namelijk een deel van je brutoloon gebruiken om bijvoorbeeld voordelig je abonnement voor de sportschool af te sluiten, een fiets aan te schaffen of wellicht de allernieuwste iPhone in je bezit te krijgen. Als het gaat om sporten en gezondheid, verzorgen we op kantoor gratis fruit.
  • Korting op je ziektekostenverzekering is niet meer uniek, toch blijven we het ook voor jou aanbieden.
  • Een goede pensioenregeling hoort ook bij je arbeidsvoorwaarden.

Wil je solliciteren? Stuur je motivatiebrief en CV naar HR@skool.nl