Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Customer service 33 - 40+ uur vacature

Callcenter/ Contactcenter Eindhoven 144 keren bekeken
Vacature omschrijving

Customer service medewerker key accounts

Ben jij toe aan een volgende stap op het gebied van customer service? En dat bij een internationaal opererende logistiek dienstverlener in de regio Eindhoven? Lees dan snel verder!

Wat ga je als customer service medewerker key accounts doen?
In de functie van customer service medewerker key accounts word je samen met een aantal collega’s verantwoordelijk voor een aantal key accounts. Je beheert je eigen klantenportefeuille, bouwt aan een sterke relatie met de key accounts en vergaart kennis waardoor je jouw klanten optimaal kan ondersteunen. Het lijntje met de accountmanager is kort en jij signaleert vroegtijdig eventuele knelpunten. Als customer service medewerker sta je op een klantgerichte wijze klanten, ontvangers en collega’s zowel telefonisch als schriftelijk te woord. Je bent verantwoordelijk voor eigen cases, gaat op zoek naar oplossingen en/of antwoorden en houdt je klant gedurende dit proces op de hoogte van de status. Je doet dit op een dusdanige manier dat de doorstroom van de producten wordt bevorderd en knelpunten rondom het bezorgen van producten wordt opgelost. Daarnaast zorg je er voor dat eventuele schademeldingen volgens een vaste procedure worden afgehandeld.

Wie jij bent:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • je hebt ervaring in een klantgerichte, telefonische functie in een b2b omgeving;
  • bij voorkeur heb je ervaring met het afhandelen van klachten;
  • je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlandse en Engels, spreek en schrijf je ook Duits? Dan is dat mooi mee genomen!
  • je bent proactief, oplossingsgericht en stressbestendig;
  • je beschikt over incasseringsvermogen, overwicht en overtuigingskracht;
  • je bent een leuke en sociale collega.
     

Dit krijg je van ons:

  • Een uitdagende fulltime functie in een enthousiast en professioneel team;
  • mogelijkheden om jezelf te (blijven) ontwikkelen;
  • je salaris is afhankelijk van je kennis en werkervaring (richtlijn € 13 tot € 13,50 bruto per uur);
  • reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis van € 0,19 per km.
  • je werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag en de werktijden liggen tussen 08.00 en 17.30 uur;


Sta jij je mannetje in soms lastige gesprekken? Ben je pro actief in denken en handelen en denk je daarnaast in kansen in plaats van problemen? Dan komen wij graag met jou in contact! Solliciteer via www.tempo-team.nl met een actueel CV en een passende motivatie en wie weet mogen wij jou binnenkort feliciteren met je nieuwe baan als customer service medewerker key accounts!