Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Commercieel administratief medewerker 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 127 keren bekeken
Vacature omschrijving

Voor deze functie is onze opdrachtgever op zoek naar een communicatief sterk persoon met een afgeronde MBO opleiding. Je staat stevig in je schoenen, bent oplossingsgericht en werkt ook onder druk nauwkeurig en efficiënt. Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en accuraat handelen is je tweede natuur. Je beschikt over een flexibele en zelfstandige werkhouding, kennis van de Duitse en Engelse taal is een pré.

Heb je interesse of wil je meer informatie, neem dan contact op met Judith Timmer. Dit kan per mail: judith@mainwork.nl of per telefoon: 040-3034670



Als medewerker klachtenregistratie / facturatie ben je verantwoordelijk voor een correcte en volledige administratieve afhandeling van ontvangstbevestigingen / facturen en klachten. Dit betekent soms ook tot het uiterste gaan om een klacht of verschil opgelost te krijgen. 

De voornaamste taken en verantwoordelijkheden van een administratief medewerker klachtenregistratie zijn:
Registratie en afhandeling van klachten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verwerken van retouren / prijsverschillen / aantal verschillen etc. Je bewaakt het complete klachtentraject van één van onze key accounts. Alle stappen voer je zorgvuldig uit en je houdt contact met de betrokken partijen. In deze functie krijg je diverse vragen en klachten onder ogen. Jij bent in staat om snel te begrijpen waar een vraag of klacht over gaat en weet als geen ander hoe je hier het beste mee om kan gaan. Controle tussen ontvangstbevestigingen van klant en het systeem. Opstellen van facturen aan de hand van ontvangstbevestigingen.