Dé vacaturesite
van werkgevers
in Zuidoost-Brabant

Administratief Medewerker Binnendienst 33 - 40+ uur vacature

Administratie Eindhoven 532 keren bekeken
Vacature omschrijving

In deze functie ben je verantwoordelijk voor een goede en accurate dagelijkse communicatie met de klant, bewaking en correcte behandeling van offertes, orderstroom, levertijden en leveringen, afroeporders, en klachtenbehandeling. De medewerker Verkoop Binnendienst wordt aangesteld als vast aanspreekpunt voor een van onze grootste accounts in Nederland. De kandidaat maakt deel uit van een Verkoop binnendienst team en rapporteert aan de teamleider Verkoop.

Taken:
Orderinvoer en orders bevestigen;
Offertes inzetten + uitbrengen;
Diverse weeklijsten opmaken;
Afhandeling van klantvragen per email en telefoon;
Fiatteren van orders t.b.v. facturatie;
Bewaking geblokte facturen;
Klachtenafhandeling;
Klantenbezoek en operationele overleggen (incidenteel);
Alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling;
Klant te woord staan op een vlotte, correcte wijze zowel telefonisch als via e-mail;
Intern zorg je voor heldere communicatie met het projectbureau, inkoop, planning en logistiek.

Functie-eisen:
Minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie in een productie/verkoop organisatie;
MBO+ / HBO denkniveau;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Overige talen, met name Duits, is een pre;
Kennis van Microsoft Office;
Enige affiniteit met techniek is een pre, bij voorkeur in de semi-conductor branche;
In staat om alle relevante middelen in te zetten om een passende oplossing te implementeren;
De inzet en betrokkenheid hebben en tonen om klanten tevreden te stellen;
Dienstverlenende instelling en een vriendelijke persoonlijkheid;
Zelfstandig werken in een hectische omgeving en prioriteiten kunnen stellen.